ابزار هدایت به بالای صفحه

اسمم داره یادم میره - شادمهر
 
 

Bm                      C        D               Am                Em

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی ... حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی

 

Bm                    C           D         Am              Em                  

دلتنگتر میشم ولی نشنیده میگیری منو ... هنوز همه حال تو رو از من فقط میپرسنو

 

Bm     C         D                                    Am           Em    Am        Em

با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت ... اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت

 

Bm      C           D                 Am               D        Em   Am    Em

داشتن تو کوتاه بود اما همونم کم نبود ... گذشته بودم از همه هیچکس به غیر تو نبود

 

Bm              C           D      Am           Em

حقیقیتو میدونیو ازم دفاع نمیکنی ... کنار تو میمیرمو تو اعتنا نمیکنی

 

Bm              C                 D      Am                    Em

مردم تو رو از چشم من امشب تماشا میکنن ... فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا میکنن

 

Bm       C           D                                  Am              Em     Am    Em

کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری ... به روم نیارم که چقد میخوام که از پیشم نری

 

Bm      C        D                    Am             D        Em   Am    Em

هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم ... حتی واسه ی رفتنت پیش همه محکوم شدم

 

ریتم:4/4

 

لطفا نظر یادتون نره!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط M_A_Moradi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 64467
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1